Kampania informacyjna zainaugurowana przez T-Mobile Polska oraz Komendę Główną Policji ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat zaginięć dzieci. Rokrocznie w Polsce notuje się około dwóch tysięcy przypadków zaginionych małoletnich, a szybka reakcja jest kluczowa dla ich odnalezienia. System Child Alert, działający od 2013 roku, ma na celu szybkie rozpowszechnienie informacji o zaginionych dzieciach i angażowanie społeczności lokalnej w ich poszukiwania. Strategia kampanii podkreśla rolę każdego z nas w ratowaniu dzieci znajdujących się w niebezpieczeństwie.
System Child Alert, wprowadzony w Polsce w 2013 roku, okazał się niezwykle skuteczny, osiągając 100% efektywność w odnajdywaniu zaginionych dzieci. Komunikaty dotyczące zaginięcia dziecka są rozpowszechniane poprzez różnorodne media oraz sieci telekomunikacyjne. Każde uruchomienie alertu skutkuje zwiększoną liczbą zgłoszeń na numer alarmowy 995, co zdecydowanie zwiększa szansę na szczęśliwe zakończenie poszukiwań. Ważnym elementem kampanii jest przypomnienie, aby w sytuacji zaginięcia dziecka reagować szybko i informować służby.
Kampania jest również oznaczona przez spot, który ilustruje jak kluczowe jest społeczne zaangażowanie w działania związane z poszukiwaniami. Warto zaznaczyć, że system Child Alert funkcjonuje w 22 krajach europejskich. Aby wziąć udział w programie powiadomień, użytkownicy mogą wysłać SMS o treści TAK12 pod numer 4388 lub skorzystać z aplikacji „Mój T-Mobile”. Wszystko to w celu wspólnej misji, jaką jest pomoc w odnajdywaniu dzieci i zapewnienie im bezpieczeństwa.
Źródło: Policja Krosno
Oceń: Nowa kampania informacyjna wspierająca system Child Alert w Krosnie
Zobacz Także


